Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Climates of Global Competition

(Umeå University, Sweden)

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Climates of Competition studies the innovations and manoeuvres of geographically proximate competitors to further understand the nature and dynamics of competition.
Through case-studies of manufacturers competing for shares in three industrial markets - agricultural machinery, processing equipment and heavy lifting equipment - a detailed picture of the nature of competition emerges.
By combining questions of geography with those of corporate strategy, this study provides an advanced analysis of the relationship between competition and corporate learning processes.
1. Domestic Rivalry2. The Process of Competition3. To Study Interaction between Competitors4. The Front-Loader Industry5. The Lining Industry6. The Rack and Pinion Industry7. Four Climates of Industry8. Climates of Competition and Dynamics9. Conclusions and Implications
Maria Bengtsson