Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Cognitive Impact of Television News: Production Attributes and Information Reception

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 17-Feb-2015
  • Leidėjas: Palgrave Macmillan
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781137468826
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 17-Feb-2015
  • Leidėjas: Palgrave Macmillan
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781137468826

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Research shows that, while people around the world consistently nominate television as their most important news source, much of the content of news bulletins is lost to viewers within moments. In response, Barrie Gunter argues that this can be explained by the way in which televised news is written, packaged and presented.

Daugiau informacijos

Springer Book Archives
Preface
1. How Much Do We Value TV News?
2. Do We Remember Much from TV News?
3. How Does TV Compare with Other Media?
4. Are Some TV News Stories Easier to Remember?
5. Does TV News Tell Stories in a Memorable Way?
6. Do Pictures Help or Hinder Our News Memories?
7. Is TV News Presented Too Fast?
8. Is the News on TV Packaged Helpfully?
9. Do We Need to Receive TV News More than Once?
10. Can TV News be Entertaining and Memorable? References Index
Barrie Gunter is Professor of Mass Communication in the Department of Media and Communication, University of Leicester, UK, where he was also head of Department from 2005 to 2012. He is a psychologist by training and worked in the broadcasting sector for 15 years before moving into the academic world. He has published nearly 60 books and over 300 papers, chapters and technical reports on media, marketing and psychology topics.