Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Cognitive Theory of Learning: Research on Hypothesis Testing

  • Formatas: 328 pages
  • Serija: Psychology Revivals
  • Išleidimo metai: 01-Nov-2022
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000649185
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 328 pages
  • Serija: Psychology Revivals
  • Išleidimo metai: 01-Nov-2022
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000649185
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Originally published in 1975, this title provides a history of hypothesis theory (H theory), along with the author’s research from the previous decade.



First published in 1975, A Cognitive Theory of Learning provides a history of hypothesis theory (H theory), along with the author’s research from the previous decade. The first part introduces the reader to contributions of some major learning theorists. It traces the history of H theory, reviewing the confrontation with conditioning theory, with the stress on the emergence of H theory which came to predominate. The second part describes the author’s work, presented as it emerged over time. It shows how the outcome of one experiment typically led to the next theoretical development or experiment. Originally part of The Experimental Psychology Series this reissue can now be read and enjoyed again in its historical context.

Preface. Part I: The Rise and Fall and Rise of Hypothesis Theory
1. The
Beginning
2. The Reaction
3. The Transition: Conditioning Theory in the
Fifties
4. The Transition: Foreshadowings in the Fifties
5. The Renaissance:
Mathematical Learning Theories in the Early Sixties Part II: Visit to a Small
Laboratory
6. The Analysis of Response Patterns by Human Adults
7. Probing
for Hypotheses
8. Further Applications of Blank Trials
9. The Start of the
Child Program
10. When S Fails to Learn
11. The Transfer Hypothesis
12.
Summing Up. Epilogue. Appendix. References. Subject Index.