neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Acknowledgments
Introduction: Colonialism, Colonial Education, and the Invention of a Subaltern Class
Chapter 1: Pedagogy of the Colonized: Theories, Ideologies, and Policies of the Colonial School in Francophone Black Africa
Chapter 2: From Theory to Practice: The Colonial School in Francophone African Literature
Chapter 3: Making Good Wives and Good Mothers: The Education of Women in Colonial West Africa
Chapter 4: When Slaves, Bastards, and Dogs Rule: The Colonial School as Agent of Social Transformation
Chapter 5: The Colonial School and the Emergence of New African Types
Chapter 6: Reality or Invention? Literary Representation of the Bourgeoisie on Trial
Conclusion: A Literature of Failure
Bibliography
About the Author