Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Coming of Age for FE?: Reflections on the past and future role of further education colleges in England

Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Edited by , Contributions by
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 15-Jun-2015
  • Leidėjas: Institute of Education Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781782771258
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 15-Jun-2015
  • Leidėjas: Institute of Education Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781782771258
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Twenty-one years on from Incorporation, the time is surely right to put away childish things ('That's where hairdressers go to get qualifications, isn't it?') and take a mature, honest stock-take of the Further Education sector. In this detailed, scholarly and yet remarkably accessible collection, Ann Hodgson brings together leading FE researchers, practitioners, and policymakers, from whose work emerges a fascinating narrative of the development of the sector and the place it finds itself in today. As Lorna Unwin argues in her Foreword, this book is simultaneously a celebration of FE and a clear-eyed appraisal of its strengths and weaknesses, and the challenges it continues to face. It is about politics, student experience, curriculum, assessment, teachers and managers, space and place, governors and governance, leaders and leadership, power and future vision. Or, what goes on in colleges.