Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Community Support, Partnerships, and Inclusive Environments for Black Students and Professionals in Science, Engineering, and Medicine: Proceedings of a Workshop

  • Formatas: 120 pages
  • Išleidimo metai: 28-Jun-2024
  • Leidėjas: National Academies Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780309717748
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 120 pages
  • Išleidimo metai: 28-Jun-2024
  • Leidėjas: National Academies Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780309717748
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Individuals, institutions, and communities all have a role in strengthening representation of Black men and Black women in science, engineering, and medicine (SEM). The SEM workplace has historically not been an equitable space for students, faculty, staff, and professionals, but promising practices nationwide are changing that narrative.



On September 19-20, 2022, the Roundtable on Black Men and Black Women in Science, Engineering, and Medicine of the National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine convened a virtual workshop to examine local, regional, and national opportunities to engage with and leverage community support and mutually beneficial partnerships that build inclusive environments for Black undergraduate, graduate, and medical students and increase the representation of Black professionals in SEM. Workshop participants helped identify practices, policies, and partnerships with demonstrated success; laid a foundation for collaborative dialogue that involves student involvement in the planning, implementation, and evaluation of SEM programs; and identified the resources and actions necessary to further positive change for Black SEM students and professionals.

Table of Contents



Front Matter 1 Introduction 2 Keynote: Who and How We Educate Matters 3 Whole Community 4 Individual-Centered Support 5 Institutional Investments in Inclusive Education 6 Inclusive Excellence and Leadership 7 Community Investments 8 Making Institutional Walls More Porous 9 Closing Reflections Appendix A: Workshop Agenda Appendix B: Biographical Sketches of Presenters