neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Chapter
1. Global Perspectives in Civil Engineering Education.
Chapter
2. Critical and Design Thinking across the Civil Engineering Curriculum.
Chapter
3. Development of Leadership Skills.
Chapter
4. Communication and Information Literacy Skills.
Chapter
5. Professional Ethics.
Chapter
6. Assessment of Student Learning.
Chapter
7. Engineering Outreach: Recruitment and Retention. Appendix
1. American Society of Civil Engineers Code of Ethics. Appendix
2. Multistorey Building Design Project. Appendix
3. Soil Mechanics Technical Paper. Appendix
4. Design Competency Survey. Appendix
5. Common Grading Rubric (Geotechnical Engineering and Reinforced Concrete Design courses). Appendix
6. End of Semester Survey (Geotechnical Engineering Design course). Appendix
7. AROW School Lesson Plan Template. Appendix
8. Example AROW Lesson Plan on Fundamentals of Buoyancy. Appendix
9. Example AROW Lesson Plan on Fundamentals of Torque and Gears.