Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Complete Methodology for the Predictive Simulation of Novel, Single- and Multi-Component Fuel Combustion

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Sebastian K. Crönert presents a new, automated process that makes it possible to obtain all the fuel properties required for combustion simulation. If necessary, these are then transferred - also automatically - into specially created correlation equations through which they are then made available again at simulation runtime. This method makes it possible to represent even more complex correlations and cross-influences on calculation variables in a resource-optimised way (memory requirements and access time) while maintaining the same accuracy. The procedure is validated using test bench measurement data for the pure fuels anisole and cyclopentanone and their blends with regular petrol (RON95E10). Additional validations include more established synthetic fuels and hydrogen. It is shown that an extraordinarily high prediction quality can be achieved for the model class.

Fundamentals.- Reaction Kinetic Calculations.- Automation of A New Fuel Implementation.- Methodology Validation.

Sebastian K. Crönert completed his doctorate at the Institute of Automotive Engineering Stuttgart (IFS) at the University of Stuttgart and continues to work there as a research assistant. His work focuses on reaction kinetic investigations of synthetic fuels, hydrogen and ammonia as well as software engineering and model development.