Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Computer in the United States: From Laboratory to Market, 1930-60

  • Formatas: 206 pages
  • Išleidimo metai: 16-Sep-2016
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781315287768
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 206 pages
  • Išleidimo metai: 16-Sep-2016
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781315287768
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book studies how a technological innovation -- in this case the computer -- progresses from its origin as an idea in someone's mind to its eventual manifestation as a useable and marketable consumer product.
Chapter 1 Issues and the Debate;
Chapter 2 Technical Origins of the
Computer;
Chapter 3 Analog, Electromechanical, and Digital Machines;
Chapter
4 Vendors Initial Responses to the Computer;
Chapter 5 The Public and
Customers Meet the Computer;
Chapter 6 Patterns in Office Equipment
Technology;
James W. Cortada is a Senior Research Fellow at the Charles Babbage Institute at the University of Minnesota.