Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Conceptualizing the History of the Present Time

(Universidad Nacional del Comahue-CONICET-IPEHCS)
Kitos knygos pagal šią temą:
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

In this work, I explore four meanings of 'contemporary,' emphasizing its designation as a historical field. I argue that disagreements about when the presento or the contemporary era begins stem from historians assuming a linear, chronological, and absolute conception of time. Following scholars like L. Descombes, L. Hölscher, B. Latour, D. J. Wilcox and S. Tanaka, I propose conceiving relational historical time without chronology, emphasizing the original sense of sharing the same time that 'contemporary' acquired for the first time. This perspective mitigates issues concerning the 'beginnings' or 'meaning' of the present. Emphasizing relationships within a relational time framework aids in overcoming ontological challenges like 'so many presents' or 'distance in time,' along with the corresponding epistemological issue of 'objectivity.' This exploration aims to reevaluate and enrich our understanding of the multifaceted concept of the 'present' in the context of history.

Daugiau informacijos

This Element explores four meanings of 'contemporary,' emphasizing the fourth: history of the present as a field.
1. The present, the contemporary and the order of time;
2. Present as 'sharing the same time';
3. Contemporary as an epoch;
4. When contemporary conflates with present;
5. History of the present time;
6. Absolute time, chronology, and history; References.