Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Conflict, Culture and Identity in GP Training

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 24-Aug-2022
  • Leidėjas: Palgrave Pivot
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9789811929649
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 24-Aug-2022
  • Leidėjas: Palgrave Pivot
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9789811929649

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book explores the identity work and conflicted perspectives of general practitioner (GP) trainees working in hospitals in the UK. Drawing on empirical and theoretical scholarship, and privileging the analysis of social language-in-use, Johnston describes primary care medicine as a separate paradigm with its own philosophy, identity and practice. Casting primary and secondary care in historical conflict, the perceived lower status of primary care in the world of medicine is explored. Significant identity challenges ensue for GP trainees positioned at the coalface of conflict. Problematising structures of GP training and highlighting how complex historical power dynamics play out in medical training, the author advocates for radical change in how GPs are trained in order to manage the current primary care recruitment and retention crisis.
Chapter 1: Introduction.
Chapter 2: GP Identities in Hospital.
Chapter
3: Marias Narrative.
Chapter 4: Paradigms in Conflict.
Chapter 5:
Pedagogy, Policy and Practice.
Dr Jennifer L. Johnston is a practising general practitioner (GP) and medical educationalist in Belfast, Northern Ireland. This work was developed from her PhD research, which won the Association for the Study of Medical Educations Best Original Research Paper Award in 2016. She uses education for change and is committed to embedding social justice within medical education.