Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Consumer Society: Myths and Structures

4.12/5 (2082 ratings by Goodreads)
Kitos knygos pagal šią temą:
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Jean Baudrillards classic text was one of the first to focus on the process and meaning of consumption in contemporary culture. Originally published in 1970, the book makes a vital contribution to current debates on consumption. 

The book includes Baudrillards most organized discussion of mass media culture, the meaning of leisure, and anomie in affluent society. A chapter on the body demonstrates Baudrillards extraordinary prescience for flagging vital subjects in contemporary culture long before others. 

This English translation begins with a new introductory essay.
Foreword viii
J.P. Mayer
Translator's Acknowledgements x
About the Authors of the Introductions xi
Introduction to the Revised Edition 1(16)
Barry Smart
Introduction to the First Edition 17(24)
George Ritzer
Part I The Formal Liturgy of the Object
41(26)
1 Profusion
43(6)
2 The Miraculous Status of Consumption
49(6)
3 The Vicious Circle of Growth
55(12)
Part II The Theory of Consumption
67(50)
4 The Social Logic of Consumption
69(18)
5 Towards a Theory of Consumption
87(17)
6 Personalization or the Smallest Marginal Difference
104(13)
Part III Mass Media, Sex and Leisure
117(87)
7 Mass-Media Culture
119(29)
8 The Finest Consumer Object: The Body
148(21)
9 The Drama of Leisure or the Impossibility of Wasting One's Time
169(8)
10 The Mystique of Solicitude
177(15)
11 Anomie in the Affluent Society
192(12)
Conclusion: On Contemporary Alienation or the End of the Pact with the Devil 204(10)
Notes 214(7)
Index 221