Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Counselling in Schools - A Reader

  • Formatas: 148 pages
  • Išleidimo metai: 26-Nov-2013
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781134084654
  • Formatas: 148 pages
  • Išleidimo metai: 26-Nov-2013
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781134084654

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

First Published in 1994. Keith Bovair is currently Headteacher at Durants School, Enfield. He was formerly a lecturer at the University of Birmingham. He has worked extensively in the field of special education in the United Kingdom and in the United States of America. He has published widely in this area. Colleen McLaughlin is Tutor in Personal and Social Education at the University of Cambridge Institute of Education, where she runs courses in counselling and personal and social education.
Chapter 1 An Overview of Counselling in Britain Today, Brigid Proctor;
Chapter 2 Counselling in the Primary School: an Integrated Approach, Peter
Lang;
Chapter 3 Counselling in a Secondary Setting Developing Policy and
Practice, Colleen McLaughlin;
Chapter 4 Counselling in Special Education,
Keith Bovair;
Chapter 5 Counselling Abused Children in Schools, Neil Hall;
Chapter 6 Putting Problems in Context the Family and the School, Graham
Upton;
Chapter 7 Developing Self-Esteem, Murray White;
Chapter 8 Peer Support
Groups and Whole School Development, Charles Mead, Paul Timmins;
Keith Bovair, Colleen McLaughlin