Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Cratylus

  • Formatas: 139 pages
  • Išleidimo metai: 01-Jan-2023
  • Leidėjas: Double 9 Books LLP
  • ISBN-13: 9789357480062
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 139 pages
  • Išleidimo metai: 01-Jan-2023
  • Leidėjas: Double 9 Books LLP
  • ISBN-13: 9789357480062
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Plato's conversation is known as Cratylus (Ancient Greek: Kratylos). In it, Socrates is questioned about whether names are "conventional" or "natural," or if language is merely a set of random signals, or if words have an essential connection to the things they symbolize. The majority of contemporary academics concur that it was mostly composed during Plato's supposedly middle era.
As an artist employs color to convey the core of his topic in a painting, Socrates compares the production of a word to the labor of an artist in Cratylus. The best way to talk is to use names that are similar to the things they name (that is, names that are appropriate for them), and the worst way to speak is to use names that are not like the things they name.
According to one theory, names have developed owing to tradition and convention, thus individuals who use them can replace them with something unrelated. The opposite approach holds that names come about because they express the essence of their topic. Many of the terms that Socrates gives as examples may have originated from a concept that was formerly associated with the name, but they have since evolved.