neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Foreword
Acknowledgements
Introduction
Chapter 1: Highlights from Adaptable Teaching
Strategy 1: Group Agreements
Strategy 2: Establishing Routines
Strategy 3: Positive Affirmations
Strategy 4: Failing Forward
Strategy 5: Critical Feedback Surveys
Chapter 2: Getting Started
Strategy 6: Room Setup
Strategy 7: Getting to Know Students
Strategy 8: Team Building Games
Chapter 3: Routines
Strategy 9: Classroom Jobs
Strategy 10: Check-Ins
Strategy 11: Student Voice to Start Class
Strategy 12: Working the Room
Strategy 13: Brain and Body Breaks
Strategy 14: Mindfulness
Strategy 15: Spotlighting Students
Chapter 4: Supporting a Positive, Productive Climate
Strategy 16: Building Positive Teacher-Student Relationships and Trust
Strategy 17: Building Positive Peer-to-Peer Relationships and Trust
Strategy 18: Guiding Students to Share Their Thinking and Feelings
Strategy 19: Connecting Through Current Events
Strategy 20: Supporting Student-Led Learning
Chapter 5: 10 Bonus Strategies
Conclusion