Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Creative Society

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 31-Jan-2023
  • Leidėjas: Peter Lang AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783631888759
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 31-Jan-2023
  • Leidėjas: Peter Lang AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783631888759

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The monograph deals with the concept of creative society. The main themes are as follows: culture industry and creative industries, management of creativity, creative ecology, regions of creativity, political aspects of creativity, the problems of an empirical approach towards creativity, and creative phenomenology.



The monograph analyses the concept of creative society. The main themes are as follows: culture industry and creative industries, management of creativity, creative ecology, regions of creativity, political aspects of creativity, technologies in the creative society, the problems of an empirical approach towards creativity, and creative phenomenology.

Creativity and culture; culture industry; creative industries; managing creativity; creative ecology; creative regionalism; policy of creativity; sociability of creativity; technologies of creativity; empiricism of creativity; creative phenomenology.

Tomas Kaerauskas is Full Professor and head of the Department of Philosophy and Cultural Studies at Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania. He is the chair of the Lithuanian Communication Society. He has written 6 monographs and more than 120 scientific articles in English, German, Spanish, Russian, Polish, Slovakian, Ukrainian, Latvian, and Lithuanian.