Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Cultivating Extreme Art Cinema: Text, Paratext and Home Video Culture

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 01-Aug-2018
  • Leidėjas: Edinburgh University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781474427401
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 01-Aug-2018
  • Leidėjas: Edinburgh University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781474427401
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Using paratextual theory to address the accusations of gimmickry often directed towards extreme art films, Cultivating Extreme Art Cinema: Text, Paratext, and Home Video Culture focuses upon the DVD and Blu-ray object, analysing how sleeve designs, blurbs, and special features shape the identity of the film and prepare the audience for a particular type of cinematic experience. The book discusses the complex interactions that take place on these commercial artefacts, the ways they communicate to both 'highbrow' and 'lowbrow' audiences, and the manner in which they breach tradition taste distinctions. Including case studies of features like Cannibal Holocaust, Funny Games and Antichrist, the book explores the complicated dichotomies between art and exploitation films to present a fluid history of extreme art cinema.
List of Figures
iv
Acknowledgements v
1 Introduction
1(17)
2 Art and Exploitation: Crossover, Slippage and Fluidity
18(23)
3 Early Extremity on DVD: History, Precursors and Exploitation Auteurs
41(22)
4 Weekend and Cannibal Holocaust: Art, Ballyhoo and Remediation
63(25)
5 Salo, Or the 120 Days of Sodom and Ilsa, the Wicked Warden: Fascism, Pornography and Disgust
88(26)
6 Contemporary Extremity on DVD: Trends, Hard-core and Geographic Mobility
114(25)
7 Michael Haneke: Glaciation, Legitimacy and Transgression
139(24)
8 Lars von Trier: Provocation, Condemnation and Confrontation
163(26)
9 Conclusion
189(15)
Bibliography 204(23)
Index 227