Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Curriculum and Teaching in Primary CLIL in Taiwan: Exploring Teacher Agency

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 13-Dec-2024
  • Leidėjas: Springer Nature
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9789819796779
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 13-Dec-2024
  • Leidėjas: Springer Nature
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9789819796779

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book explores teacher agency within Content and Language Integrated Learning (CLIL), highlighting the roles of identity, emotion, discourse, and power. It demonstrates how teacher agency is shaped in curriculum leadership, course design, scaffolding, translanguaging, and cross-curricular collaboration. Focusing on public elementary schools in Taiwan, the first in Asia to adopt CLIL in compulsory education, this book proposes glocalized frameworks of teacher agency for curriculum and teaching in CLIL based on three qualitative case studies sponsored by the Ministry of Science and Technology, Taiwan (107-2410-H-004-116; 108-2410-H-004-099-MY2; 110-2410-H-004-045). This book is an essential reference for educators, researchers, and leaders involved in designing and implementing CLIL in EFL contexts across Asia. 

1 Introduction.- 2 Theorizing Teacher Agency.- 3 Sociolinguistic and
Educational Context in Taiwan.- 4 Its Public Education! They (Students) Can
Have a Chance Here!: Curriculum Leadership for Social Justice.- 5 Its NOT
an English Class!: Teacher Agency via Designing Courses and Materials.- 6
Designing Well Means Having Enough Scaffolding: CLIL Teacher Agency Through
Pedagogical Scaffolding.- 7 Its NOT Necessary to Use Only English: CLIL
Teacher Agency Through Translanguaging.- 8 Its Necessary but
Time-consuming!: CLIL Teacher Agency Through Cross-curricular
Collaboration.- 9 Developing CLIL Teacher Agency in Glocalization.