neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Acknowledgments
1 Shall We Play a Game? Fundamentals of Cyber WargamingFrank L. Smith III, Nina A. Kollars, and Benjamin H. Schechter
Part I: Research Games2 Cyber Wargames as Synthetic DataAndrew Reddie, Ruby Booth, Bethany Goldblum, Kiran Lakkaraju, and Jason C. Reinhardt3 Wargames Research on Cyber and Nuclear Crisis Dynamics Benjamin H. Schechter, Jacquelyn Schneider, and Rachael Shaffer4 Wargaming International and Domestic Crises: Island Intercept and NetwarDavid E. Banks and Benjamin M. Jensen5 Imperfect Information in Conventional WargamingChris Dougherty and Ed McGrady6 Adding Time to the Cyber Kill Chain: The "Merlin" Tool for WargamingPaul Schmitt, Catherine Lea, Jeremy Sepinsky, Justin Peachy, and Steve Karppi7 Games within Games: Cognition, Social Groups, and Critical InfrastructureRachael Shaffer
Part II: Educational Games8 Playful Learning about CybersecurityAndreas Haggman9 The Cyber 9/12 Strategy Challenge: Feedback Loops for Student SuccessSafa Shahwan Edwards and Frank L. Smith III10 The Evolution of the North American Electric Reliability Corporation's Grid Security ExerciseMatthew Duncan11 Breaching the C-Suite: Cyber Wargaming in the Private SectorMaxim Kovalsky, Benjamin H. Schechter, and Luis R. Carvajal-Kim12 Develop the Dream: Prototyping a Virtual Cyber WargameChris C. Demchak and David H. Johnson13 Breathing Life into Military Doctrine through Cyber GameplayBenjamin C. Leitzel14 Matrix Game Methodologies for Strategic Cyber and Information WarfareHyong Lee and James DeMuth
Part III: Conclusion15 Balancing Zealots and Skeptics About Emerging Technology: A Wargaming Blueprint for InnovationNina A. Kollars and Benjamin H. Schechter
Index Contributors