Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Das Cabinet des Dr. Caligari

3.76/5 (99 ratings by Goodreads)
  • Formatas: 96 pages
  • Serija: BFI Film Classics
  • Išleidimo metai: 25-Oct-2013
  • Leidėjas: BFI Publishing
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781844577439
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 96 pages
  • Serija: BFI Film Classics
  • Išleidimo metai: 25-Oct-2013
  • Leidėjas: BFI Publishing
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781844577439
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

With its jagged, stylised sets, menacing shadows and themes of murder, madness and delirium, Das Cabinet des Dr. Caligari (1920) remains the source and essence of German Expressionist cinema. Fusing carnival spectacle with the paranoia of the psychological thriller, it centres on the haunting, sexually ambivalent presence of Conrad Veidt as Cesare – the somnambulist exploited as
an instrument by the sinister Dr. Caligari.

David Robinson challenges long accepted versions of the history and reception of Caligari and redefines its relationship to the larger phenomenon of Expressionist art. His reassessment of the relative contributions of director, designers and writers becomes a fascinating detective story, as he investigates the status and significance of the single surviving copy of the original script, which came to light only in the late 1980s when almost all those involved in the production were dead.

This second edition features a new introduction that considers the place of German Expressionist cinema within the European revival of Gothic at the turn of the twentieth century, and original cover artwork by Ben Goodman.

Foreword 6(3)
1 The Making of `Caligari': `The Story of a Famous Story' Revised
9(21)
2 `Caligari', the Film
30(20)
3 `Caligari' in its Time
50(13)
4 The `Caligari' Legacy
63(8)
Appendix: The Two `Caligaris': A Comparison of the Scenario and the Completed Film 71(18)
Notes 89(3)
Credits 92(2)
Bibliography 94
DAVID ROBINSON is a film critic, historian, author and director of the Pordenone Silent Film Festival. His many books include World Cinema: A Short History (1973; 1981) and Chaplin: His Life and Art (1985; 1992; 2001).