neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Chapter 1
Checkers-AI
Priyanshi Gupta , Vividha and Preeti Nagrath
Chapter 2
The Future of Automatically Generated Animation with AI
Preety Khatri
Chapter 3
Artificial Intelligence as Futuristic Approach for Narrative Gaming
Toka Haroun, Vikas Rao Naidu, and Aparna Agarwal
Chapter 4
Review on Using Artificial Intelligence Related Deep Learning Techniques in Gaming and Recent Networks
Mujahid Tabassum, Sundresan Perumal, Hadi Nabipour Afrouzi, Saad Bin Abdul Kashem, and Waqar Hassan
Chapter 5
A Review on Deep Learning Algorithms for Image Processing in Gaming and Animations
Sugandha Chakraverti, Ashish Kumar Chakraverti, Piyush Bhushan Singh, and Rakesh Ranjan
Chapter 6
Artificial Intelligence in Games
Abhisht Joshi, Moolchand Sharma, and Jafar Al Zubi
Chapter 7
A Framework for Estimation of Generative Models Through an Adversarial Process for Production of Animated Gaming Characters
Saad Bin Khalid and Bramah Hazela
Chapter 8
Generative Adversarial Networks Based PCG for Games
Nimisha Mittal, Priyanjali Pratap Singh, and Prerna Sharma