Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Demons of the Mind: Psychiatry and Cinema in the Long 1960s

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 29-Feb-2024
  • Leidėjas: Edinburgh University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781474486446
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 29-Feb-2024
  • Leidėjas: Edinburgh University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781474486446

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Examines the mental health interventions that changed 1960s British and American cinema

In the 1960s, psychiatrists and other mental health professionals intervened in and influenced cinema culture in unprecedented ways, changing how films were conceived, produced, censored, exhibited and received by audiences.

Drawing upon extensive archival research, Demons of the Mind provides the first interdisciplinary account of the complex contestations and cross-pollinations of the ‘psy’ sciences (psychiatry, psychoanalysis, psychology) and cinema in Britain and America during the defining ‘long 1960s’ period of the late-1950s to early-1970s.

This interdisciplinary book incorporates expertise from film studies, history of science and medicine, and science communication. The originality of this book is not solely its interdisciplinarity and exploration beyond the narrow study of representational practices – typically the primary focus of other books on cinema and the psy professions. In large part, this book’s originality rests on its investigation of situated practices and interplay between ideas, expertise and professionals that constitute the fields of mental health and media.