Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Design Matters: Logos 01: An Essential Primer for Today's Competitive Market

4.10/5 (104 ratings by Goodreads)
  • Formatas: 192 pages
  • Serija: Design Matters
  • Išleidimo metai: 01-Jun-2007
  • Leidėjas: Rockport Publishers Inc.
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781616736415
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 192 pages
  • Serija: Design Matters
  • Išleidimo metai: 01-Jun-2007
  • Leidėjas: Rockport Publishers Inc.
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781616736415
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The nuts and bolts of effective logo design.

The design bar is at an all time high for those brave enough to participate in the industry. Today's designers must be clear on all the steps necessary to create work that stands out in an increasingly competitive marketplace. Unfortunately, most design books only focus on type, color, and layout issues. The Design Matters series takes a more in-depth approach, allowing designers to learn not only how to create work that is aesthetically appealing, but that is also strategy-driven and smart.

This book focuses on creating logos, while others in the series dissect brochures, packaging, publications, and letterhead systems. Each book offers all the essential information needed to execute strong designs in concert with beautiful and well-crafted examples, so readers can successfully hit the mark every time.

Introduction 4(2)
What is a LOgo?
6(8)
Planning
14(42)
Setting Strategy
16(10)
Conducting Research
26(14)
Fundamentals of Planning
40(16)
Creating
56(32)
Essential Criteria
58(8)
Creativity and Knowledge
66(22)
Implementing
88(36)
Logo launch
90(10)
Consistent Flexibility
100(12)
Practical Considerations
112(12)
CAse Studies
124(26)
Logo Gallery
150(34)
Consumer
152(6)
Corporate
158(6)
Creative
164(4)
Food and Beverage
168(4)
Media and Entertainment
172(4)
Nonprofit
176(4)
Retail
180(4)
Contributors 184(8)
About Capsule 192
Capsule specialises in brand strategy and identity design services. Since 1999, the Minneapolis, Minnesota firm has lent its distinctive methods and perspectives to the international design community.