neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
PrefaceTables and FiguresIntroduction
ANALYSIS1. Needs Assessment and Analysis2. Learner and Contextual Analysis
DESIGN3. Curriculum Design4. Identifying Learning Objectives5. Summative Assessment6. Formative Assessment: Practice7. Instruction: Language Points, i.e., Grammar Notes8. Cultural Notes
DEVELOPMENT9. Scope and Sequence10. Front matter and Back matter11.
Chapter Content: Organization and Essentials12. Visual Design13. Multimedia
IMPLEMENTATION AND EVALUATION14. Implementation: Piloting and Instructor Feedback15. Evaluation16. Publishing
17. Conclusion
AppendicesReferencesAbout the AuthorsAbout CeLCARIndex