Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Disenchanted Self: Representing the Subject in the Canterbury Tales

  • Formatas: 468 pages
  • Išleidimo metai: 28-Apr-2023
  • Leidėjas: University of California Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780520341241
  • Formatas: 468 pages
  • Išleidimo metai: 28-Apr-2023
  • Leidėjas: University of California Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780520341241

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The question of the dramatic principle in the Canterbury Tales, of whether and how the individual tales relate to the pilgrims who are supposed to tell them, has long been a central issue in the interpretation of Chaucers work. Drawing on ideas from deconstruction, psychoanalysis, and social theory, Leicester proposes that Chaucer can lead us beyond the impasses of contemporary literary theory and suggests new approaches to questions of agency, representation, and the gendered imagination.Leicester reads the Canterbury Tales as radically voiced and redefines concepts like self and character in the light of current discussions of language and subjectivity. He argues for Chaucers disenchanted practical understanding of the constructed character of the self, gender, and society, building his case through close readings of the Pardoners, Wife of Baths, and Knights tales. His study is among the first major treatments of Chaucers poetry utilizing the techniques of contemporary literary theory and provides new models for reading the poems while revising many older views of them and of Chaucers relation to his age.The question of the dramatic principle in the Canterbury Tales
H. Marshall Leicester, Jr. is Professor of English Literature at the University of California, Santa Cruz. He is the author of several articles on Chaucer and medieval literature.