neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Preface Theme 1: Introducing disruptive STEM and basic approaches Introduction: Setting the stage for disruptive secondary STEM education
1. Portraits of STEM Disruptors
2. Planning for disruptive STEM Theme 2: Content-focused, disruptive STEM curriculum, with specific in-depth lessons 3. Understanding eco-colonialism through globally competent STEM praxis
4. Teaching for racial and environmental justice - Flint, Michigan U. S. A.
5. Centering Indigenous Voice: STEM Teacher Training in Service of Decolonial Futures Theme 3: Process-focused, disruptive STEM pedagogy, with interwoven thematic explorations 6. Queering the Biology Classroom: Intersections between queer pedagogy and disruptive STEM teaching
7. The City Budget Project: Proportionality, Financial Literacy, and Culturally Responsive Mathematics
8. Addressing wicked problems in teacher preparation through educator solidarity
9. Learning with an unprepared mind is like walking into a forest without a map: Developing reflective meditation practices in math
10. STEM teaching for collective care and action