Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Disruptive Technologies and Business Innovation: IoT in Perspective

Edited by , Edited by , Edited by
  • Formatas: 150 pages
  • Išleidimo metai: 19-Dec-2024
  • Leidėjas: Bentham Science Publishers
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9789815322880
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 150 pages
  • Išleidimo metai: 19-Dec-2024
  • Leidėjas: Bentham Science Publishers
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9789815322880
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book explores the transformative impact of the Internet of Things (IoT) on business innovation and marketing strategies. It delves into how IoT is disrupting traditional approaches and creating new opportunities for businesses to thrive in a rapidly evolving technological landscape.The book begins by introducing IoT in marketing and its role in shaping modern business practices. It discusses how IoT is revolutionizing key aspects of the marketing mix, including product development, pricing strategies, promotion, and distribution channels. Readers will gain insights into how IoT integrates with marketing strategies to enhance customer experiences and improve decision-making through data-driven approaches.The book also examines IoT's role in market research and highlights its transformative potential in specialized industries, such as smart manufacturing for fashion firms. By providing practical applications and real-world examples, this guide serves as an essential resource for professionals, researchers, and students seeking to understand IoT's role in business innovation.ReadershipResearchers, business students and marketing professionals.