Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Disruptive Technologies in Media, Arts and Design: A Collection of Innovative Research Case-Studies that Explore the Use of Artificial Intelligence and Blockchain within the Media, Arts and Design Sector

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book presents selected proceedings from two installments of the MAD Conference in 2020MAD Blockchain 2020 and MAD Artificial Intelligence 2020. These events focused on applications of these novel technologies in media, arts and design. A number of researchers present their own projects and practical implementations of blockchain and AI in games, art, education and sustainable living, while other authors explore theoretical and ethical questions that these technologies bring into society. First and foremost, we recommend this book to aspiring scholars and practitioners who are also building new solutions using blockchain and AI. Besides, the book extends the existing scholarship on AI and blockchain and provides proven cases and tools for education in ICT.





The conference has been organized by Danube-University Krems, Drexel University Philadelphia and University of Malta with support from the MIT Education Arcade, the Texas A&M LIVE Lab and University of Vaasa.