neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Acknowledgements
Introduction
Part I: Methodological and Structural Questions
1. Methodological Considerations: Learning from the Inside
2. The Strange Position of Education in Religion in Contemporary Political Culture
3. The Complexities of UK Policy and Practice
4. Conceptual Questions, Confusions and Challenges
Part II: The Substance of Religious Education
5. Citizenship and Committed Pluralism: The Place of the 'other' in RE's Social and Civic Aims
6. Religious Education and the Nature of Texts
7. Stories We Tell Ourselves: Making Sense of Religious Education in Communities of Practice
8. Religious Education and Student Perspectives
Conclusions: Imagining and re-Imagining Religious Education
Appendices
Index