Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Don't Blame the Tools: The adoption and implementation of managerial innovations

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 08-May-2009
  • Leidėjas: CIMA Publishing
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780080963716
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 08-May-2009
  • Leidėjas: CIMA Publishing
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780080963716
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Those managing organisations are often criticised for being faddish in their use of new management ideas or innovations, too easily falling into the trap of adopting the latest new idea or concept because it is flavour of the month. This research-based report presents an in-depth account and analysis of the adoption and implementation of two popular large-scale managerial innovations in four different organisations. It provides case studies of actual adoption and implementation of the balanced scorecard and programme/project management offices. The study explores the reasons for the adoption of the innovations and how these reasons shape implementation success. The report also provides examples of good practice that practising managers use to improve the implementation of new management practices in their own organisations.
Executive Summary; Introduction: Adoption and Implementation of
Managerial Innovations; Research Aims and Questions; Research Method; Summary
of Case Studies; Discussion of Findings; Summary of Findings; Conclusions;
Implications of Research; Limitation of the Study and Suggestions for Further
Research; References