neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Acknowledgments
Foreword, Mac Wellman (Donald I. Fine Professor of Playwriting, Brooklyn College, USA)
Preface: The Magic of Slow Theatre
1. Listening to the Lonely: Chekhov and Baker's Uncle Vanya
2. Botched, Beautiful Attempts at Communication: Body Awareness, Nocturama, and Circle Mirror Transformation
3. The Presence of Silence: The Aliens and The Flick
4. Stories of Complicated Desire: John, I Love Dick, The Antipodes
5. Critical Perspectives
- Caring About the Matter in Annie Baker's Drama, Thomas Butler (Eastern Kentucky University, USA)
- Annie Baker's Domestic Uncanny, Jeanmarie Higgins (Pennsylvania State University, USA)
- Annie Baker: Building on Beckett, Katherine Weiss (California State University, USA)
Afterword: The Fragility and Imperfection of Creating Theatre
Notes
Bibliography
Notes on Contributors
Index