Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Dramaturgy of Opera. Aspects of Contemporary Reading: From the Standpoint of the Director

  • Formatas: 302 pages
  • Išleidimo metai: 29-Apr-2017
  • Leidėjas: Xlibris
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781543416374
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 302 pages
  • Išleidimo metai: 29-Apr-2017
  • Leidėjas: Xlibris
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781543416374
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

???????? ???????? ?? ????????? ???? ??? ???????? ?????????. ???????? ??????????? ???? ????? ?? ????????????????? ?????? ??????? ?????????? ???????? ???????????????? ??????? ? ????????????? ?? ????? ?????????? ????. ????????? ?? ??????????? ??????? ?? ??????????? ????????. ?????????? ?? ?????????? ????????? ?? ??????????????? ? ???????????????? ??????????. ???????????? ?????? ?? ????????? ? ???????????. ???? ??????????? ?? ??????? ???????? ?? ???????? ?????????? ?? ??????? ??????? ?? ???????? ? ??????? ?????? ?? ????????????? ?? ????????? ??????? ??? ????????? ???????????????? ???????. Directing an opera is examined as a kind of a practical applied philosophy. The opera dramaturgy is an expression of social interrelationthe individual follows a social-psychological process and their impact on the musical language. The objective borders of the philosophical context are outlined. The theoretical analysis develops further to the practical. The sphere of theory is leaved through the creation of work hypotheses for stage setting and begins a process of transference from authors intention to analogue decisions for interpretation.