Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Dreams, Doubt, and Dread: The Spiritual in Film

  • Formatas: 222 pages
  • Išleidimo metai: 24-Aug-2016
  • Leidėjas: Wipf and Stock Publishers
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781498223096
  • Formatas: 222 pages
  • Išleidimo metai: 24-Aug-2016
  • Leidėjas: Wipf and Stock Publishers
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781498223096

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Films are modern spiritual phenomena. They function as such in at least three profound ways: world projection, thought experiments, and catharsis (i.e., as dreams, doubt, and dread). Understanding film in this way allows for a theological account of the experience that speaks to the religious possibilities of film that far extend the portrayal of religious themes or content. Dreams, Doubt, and Dread: The Spiritual in Film aims to address films as spiritual experiences. This collection of short essays and dialogues examines films phenomenologically--through the experience of the viewer as an agent having been acted upon in the functioning of the film itself. Authors were invited to take one of the main themes and creatively consider how film, in their experiences, has provided opportunities for new modes of thinking. Contributors will then engaged one another in a dialogue about the similarities and differences in their descriptions of film as spiritual phenomena. The intended aim of this text is to shift contemporary theological film engagement away from a simple mode of analysis in which theological concepts are simply read into the film itself and begin to let films speak for themselves as profoundly spiritual experiences.