neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Part I: Pedagogy of Teaching Language with Games and Gamification
1. Teaching Language with Games: Practice, Research, and Cohesion of Pedagogy
2. Gamification and Game-Based Learning: An Overview and Application to Language Teaching
Part II: Impacting Speaking and Beyond: Up the Teaching Game
3. Using Mingling Games with Beginner Learners
4. Trivia Games for Student-Centered Learning in the Russian Language Classroom
Part III: Building Language Structures Through Games
5. The Use of Authentic Games in Teaching L2 Russian Grammar
6. Learning Motion Verbs Through a Board Game: Insights from a Cognitive Linguistics Perspective
7. Game-Based Learning in L2 Russian Classrooms: Interaction, Multimodality, and Practical Suggestions
Part IV: Winning Creative Language at Creative Play
8. Ludic Acts of Language Acquisition: Role, Dialogue, and Stage for L2 Russian Oral Proficiency
9. "I like Brown, Eyes, Potatoes:" Gamified poetry for beginners
10. Playing at conversation: Chatbots in Russian Language Teaching
Part V: Are the Games Worth the Candle?
11. Teaching Language with Games: Are the Games Worth the Candle? Reflections on practice and future directions