Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Eat. Work. Shop.: New Japanese Design

3.30/5 (18 ratings by Goodreads)
  • Formatas: 208 pages
  • Išleidimo metai: 06-Aug-2013
  • Leidėjas: Tuttle Publishing
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781462912599
  • Formatas: 208 pages
  • Išleidimo metai: 06-Aug-2013
  • Leidėjas: Tuttle Publishing
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781462912599

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Seven Japanese designers' latest works, which include boutiques, restaurants, health spas, a bar, and an automobile showroom, are showcased in this volume. Each designer's philosophy and influences are described in short introductions, followed by four or five of their designs, with many photos. Distributed by Tuttle. Annotation ©2004 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)

Eat. Work. Shop. presents a striking collection of cutting-edge commercial sites in Japan.

Vibrant color photography and compelling text make this the ultimate guide to modern Japanese life. Seven of the country's foremost architects showcase their ideas in 34 shops, restaurants, salons, bars and spas. The architecture and interior designs are uniquely Japanese and will add a distinctive flair to any retail, office or retail design project.

In collaboration with a new generation of entrepreneurs, these designers are reshaping basic concepts of how contemporary Japanese eat, work and shop. Beautifully illustrated with over 250 photos, the locations in this book reflect everything from postmodern industrialism to suggestive eroticism. A whole new language of design, propelled by the Japanese penchants for innovation, has given this generation a carte blanche to redefine Japan as the world's next cultural superpower, unhindered by the barriers of tradition.

A striking collection of cutting-edge commercial sites in Japan