neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction
1. Situating Ecolinguistics within the Humanities as a Form of Environmental Pedagogy Mental Models
2. Critical Approaches and Perspectives on Language and the Natural World
3. Ecolinguistics
4. Cultural Narratives and our Relationship with the Living World
5. Paulo Freire and Critical Pedagogy
6. Ecopedagogy
7. Ecojustice Education and Pedagogy of Responsibility
8. Creating Tasks for Eco-Critical Language Awareness
9. Setting out the Conceptual and Pedagogical Foundations for Working with Critical Language Awareness and Ecolinguistics in the Classroom
Conclusion
References
Index