Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Edgar Degas

  • Formatas: 266 pages
  • Išleidimo metai: 28-Dec-2023
  • Leidėjas: Parkstone Press Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781783102860
  • Formatas: 266 pages
  • Išleidimo metai: 28-Dec-2023
  • Leidėjas: Parkstone Press Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781783102860

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Degas was closest to Renoir in the impressionist&;s circle. He started his apprenticeship in 1853 at the studio of Louis-Ernest Barrias and, beginning in 1854, studied under Louis Lamothe, who revered Ingres above all others and transmitted his adoration for this master to Edgar Degas. Starting in 1854, Degas frequently traveled to Italy where he copied from the Old Masters. His drawings and sketches already revealed very clear preferences, especially in Raphael, Leonardo da Vinci, Michelangelo, and Mantegna. After his first compositions, which depicted horses, Degas made yet another discovery. His first painting devoted solely to the ballet was Le Foyer de la danse à l&;Opéra de la rue Le

Peletier (The Dancing Anteroom at the Opera on Rue Le Peletier, Musée d&;Orsay, Paris). In a carefully constructed composition, with groups of fi gures balancing one another to the left and the right, each ballet dancer is involved in her own activity, each moving in a separate manner from the others. Extended observation and an immense number of sketches were essential to executing such a task. Ballet would remain his passion until the end.