neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction
1. Aims and Purposes for World Education: Scholars and Authorities
2. Aims and Purposes for Education: International Pedagogies, Early Childhood, Schools
3. Human Nature and Being: Concepts and Principles
4. Human Learning: Six Principles of Learning
Intermission - A Whole Approach to Human Being and Learning
5. Whole Child: A Model Conceived in Terms of Domains
6. Whole Child: A Model Conceived in Terms of Contexts
7. Holistic learning of the Human Brain: Language, Number, Arts, Movement, Feeling
8. Holistic learning for Self-direction, Spirituality: Examples of Holistic Practice in All Domains
9. Holistic Education: A Complete Concept
10. Educating for Humanity: The Holistic Principle
Conclusion