Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Educating Young Children: A Structural Approach

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

In its discussion of the three levels of teaching and learning – whole school philosophy, classroom policy and specific teaching frameworks – Educating Young Children, originally published in 1992, addresses the twin themes of teacher ethics and pedagogic theory.

In developing their argument the writers draw on both empirical classroom research and philosophical analysis, as well as the work developed within the Roehampton Institute MA programme in which they were both tutors at the time.



In its discussion of the three levels of teaching and learning – whole school philosophy, classroom policy and specific teaching frameworks – Educating Young Children, originally published in 1992, addresses the twin themes of teacher ethics and pedagogic theory.

Acknowledgements. Introduction Section 1: Towards a Structuralist
Critique
1. Education Theory
2. Schools and Teachers
3. Early Childhood
Education Section 2: Evaluating School-Based Research
4. Classroom
Structures: Time
5. Classroom Structures: Space
6. Classroom Structures: Task
Section 3: A Structural Approach
7. Tutorials
8. General Principles.
Bibliography. Index.
Helen McAuley and Peter Jackson