Atnaujinkite slapukų nuostatas

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Originally published in 1960. The authors of this text examine ways in which both ordinary schools and special needs schools can further develop suitable education for pupils with special needs, including improved post-school guidance. This title aims to provide a guide to teachers in deciding the aims of their teaching and to assist in the planning of their teaching methods.

Preface vii
I Special Educational Treatment
1(23)
II Intellectual Development
24(23)
III Emotional Development
47(24)
IV Physical Conditions
71(17)
V Aims, Principles and Organization
88(18)
VI Language
106(12)
VII Reading, Spelling and Written Expression
118(30)
VIII Number
148(19)
IX Creative Work
167(20)
X The Growth of Knowledge and Awareness
187(15)
XI Practical Subjects; Physical Education; Religious Education
202(14)
XII Education for Social Competence
216(29)
Appendix A Intelligence and Attainment Tests 245(4)
Appendix B List of Reading Books 249(2)
Index 251
A. E. Tansley, R. Gulliford