neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
List of Illustrations
Preface
Acknowledgements
Abbreviations
Introduction
1. Brand-name Capitalism and Professional Advertising in India
2. Consumers: European Expatriates and the Indian Middle Class
3. Tonics and the Marketing of Conjugal Masculinity
4. Advertising and the Female Consumer: Feluna, Ovaltine and Beauty Soaps
5. Lever Brothers, Soap Advertising, and the Family
6. The Invention of a Cooking Medium: Cocogem and Dalda
7. Electrical Household Technologies: Fracturing the Ideal Home
Chapter VIII: Conclusion: Interwar Advertising and India's Contemporary
.......................
Bibliography
Index