neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Chapter 1 - Body and Emotion.
Chapter 2 - Society and Emotion.
Chapter 3 - Face Tactile Sensation for Contact Task.
Chapter 4 - Eye Appeal Communication.
Chapter 5 - The Sense of Touch in Human Development.
Chapter 6 - Practice and Research through the Moving Body.
Chapter 7 - Influence of Users' Affective Responses toward New Technologies on Their Behavioral Intentions.
Chapter 8 - Current Status and Future of Origami Engineering Born from and Natured by the Folding Culture of Japan.
Chapter 9 - "Kawaii" as a Kansei Value from an Emotional Engineering Perspective.
Chapter 10 - Psychology for Avatar Communication.
Chapter 11 - Value Co-creation through Communication between Producers and Customers in Gastronomic Seiences.