Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Empowered Leaders: A Social Justice Curriculum for Gifted Learners, Grades 4-5

  • Formatas: 114 pages
  • Išleidimo metai: 18-May-2022
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000574487
  • Formatas: 114 pages
  • Išleidimo metai: 18-May-2022
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000574487

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Empowered Leaders provides educators with a practical guide for incorporating critical social justice themes into enrichment programming for gifted students in grades 4-5.

Featuring options for differentiation, digital learning, and talent development, each chapter offers detailed lesson plans and activities based around grade level themes that build as the students progress through middle school. Accessible and reader-friendly, lessons are student-centered and designed to foster globally conscious thought, empathetic discourse, and sustainable problem-solving skills.

Ideal for individual, co-teaching, or small group programs, this helpful resource equips teachers with the tools to incorporate social justice into any subject or classroom.

National Association for Gifted Children (NAGC) Curriculum Network Annual Curriculum Award 2020
1. Cultivating a Social Justice Mindset in Gifted Learners 
2. Laying
the Foundation: The Schoolwide Enrichment Model 
3. How to Teach Social
Justice in a Schoolwide Enrichment Model 
4. Identity 
5. Empathy 
6.
Afterword 
7. Appendix A-H
Bryan Kirby (@MrBKirby) and Jessica Stargardter (@MsStargardter) are gifted educators who graduated from the University of Connecticut. Bryan is currently a middle school gifted and talented teacher and Jessica is a Fulbright Scholar studying the education system in Finland. They are passionate about social justice education, technology integration, and equity in gifted programs. Bryan specializes in theater and science, while Jessica focuses on history and language arts.