Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Empowering Education in Cambodia and Sri Lanka: Quality Improvement in Teaching and Learning in the 21st Century

Edited by
  • Formatas: PDF+DRM
  • Serija: Doing Higher Education
  • Išleidimo metai: 31-Mar-2024
  • Leidėjas: Springer VS
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783658433062
  • Formatas: PDF+DRM
  • Serija: Doing Higher Education
  • Išleidimo metai: 31-Mar-2024
  • Leidėjas: Springer VS
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783658433062

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The anthology offers a distinctive perspective on a European Union-funded capacity-building initiative aimed at enhancing contemporary teaching competencies, with a specific emphasis on Sri Lanka and Cambodia. It discusses the augmentation of pedagogical skills and its consequential effects on both individual and societal levels. Furthermore, the anthology scrutinizes the collaborative efforts in international education, elucidating the strategies adopted to confront the challenges and leverage the opportunities encountered by higher education institutions.


Situation in Cambodia.- Situation in Sri Lanka.- Sri Lanka: Striving for
educational innovation.-  Digital Capacity Building in Teacher Education: A
Case Study from Cambodia.- Child Friendly School Policy and the Requirements
for Teaching.- Introduction to Train-the-Trainer.- The Role of Teacher
Trainers from a Cross-national Perspective.- Impact of the CONTESSA Project
on the Development of Professional Learning Communities (PLCs) of Teacher
Educators: The Case of Sri Lanka.- ICT Enabled Teacher Professional
Development:  Enriching primary teacher education towards preparing for 21st
century education.
The EditorDr. Sandra Hummel is an educational scientist at the University of Graz and a research group leader at the Center for Scalable Data Analytics and Artificial Intelligence (ScaDS.AI) at Dresden University of Technology.