neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Preface
Suzanne L. Burton
Acknowledgements
Chapter 1: Celebrating Early Adolescence
Krystal Rickard McCoy
Chapter 2: Exceptionalities in Adolescence
Kimberly A. McCord
Chapter 3: Adolescents and Singing
Joshua Palkki
Chapter 4: Guitar for the Middle School Classroom
Scott Burstein and Martina Vasil
Chapter 5: Early Keyboard Experiences to Inspire Musicianship
Suzanne L. Burton
Chapter 6: Drumming and Percussion
Gareth Dylan Smith and Brian Bersh
Chapter 7: Toca el ukulele: Songs in Spanish and the Ukulele
Robin Giebelhausen
Chapter
8. Ideas for Instrumental Music Making
Patricia Shehan Campbell and Lee Higgins
Chapter 9: Music Technology in the Middle School General Music Classroom
James Frankel
Chapter 10: Informal, Intuitive, Interdisciplinary, & Interactive: Middle School General Music with a Twist
Gena R. Greher
Chapter 11: Songwriting and the Importance of Classroom Community
Mark C. Adams
Chapter 12: Co-Creating Musicals with Middle School Students
Heather Wadler
Chapter 13: Bridging Practices: Infusing General Music into the Choral Classroom
Aimee Pearsall
Chapter 14: Did Students Learn What I Think I Taught Them? Assessment of Musical, Standards-based Learning in Middle School General Music
Alden H. Snell II
About the Editor
About the Authors