neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Foreword: Experiences teaching literacy to adult refugee learners
Chapter 1 : The need for a best practices model teaching English literacy to refugees
Chapter 2 : US refugee resettlement process, programs, and services
Chapter 3 : Impact of immigration policy on adult literacy teaching
Chapter 4 : Intercultural communicative competence for refugee learners
Chapter 5 : Community-led gardens as transformative classrooms for adult refugee English learners and families
Chapter 6 : The role of non-governmental organizations supporting adult refugees and families
Chapter 7 : Considerations and strategies for teaching refugee adult English learners
Chapter 8 : A best practices model for teaching refugee adults and families
Chapter 9 : Best practices working with refugees: Concluding thoughts