neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction, Samantha Curle (University of Bath, UK
1. EMI in the Arab World: A Decolonial Interrogation, Berrington Ntombela (University of Zululand, South Africa)
2. University Students and Instructors' Attitudes towards English-Medium Instruction Courses: Voices from Iran, Ali Derakhshan (Golestan University, Iran), Mahboubeh Rakhshandehroo (Kyoto University of Foreign Studies, Japan) and Samantha Curle (University of Bath, UK)
3. The Role of EMI in the Internationalization of Omani Higher Education Institutions (HEIs): Gains and Pains, Holi Ibrahim Holi Ali, Sergio Saleem Scatolini and Qasim Salim Al Washahi (Rustaq College of Education, Oman)
4. EMI in Kuwait: Is English a Threat?, Inas Y. Mahfouz (American University of Kuwait, Kuwait)
5. EMI in Saudi Higher Education: Challenges and Prospects, Abdulwahid Al Zumor and Habib Abdesslem (King Khalid University, Saudi Arabia)
6. EMI Programmes in Turkey: Evidence of Exponential Growth, Dogan Yuksel, Mehmet Altay (Kocaeli University, Turkey) and Samantha Curle (University of Bath, UK)
7. Issues of Educational Language Policy and EMI in North Africa: Impact on the Quality of Learning Experiences, Salah Troudi (University of Exeter, UK)
8. EMI in Morocco: Attitudes, Merits, Challenges, Strategies and Implementation, Hassan Belhiah (Mohammed V University, Morocco)
9. EMI in Sudanese Higher Education: Opportunities and Challenges, Awad Alhassan (Dhofar University, Oman)
References
Index