Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Entertainment Computing and Serious Games: First IFIP TC 14 Joint International Conference, ICEC-JCSG 2019, Arequipa, Peru, November 11-15, 2019, Proceedings

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formatas: PDF+DRM
  • Serija: Lecture Notes in Computer Science 11863
  • Išleidimo metai: 07-Nov-2019
  • Leidėjas: Springer Nature Switzerland AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783030346447
  • Formatas: PDF+DRM
  • Serija: Lecture Notes in Computer Science 11863
  • Išleidimo metai: 07-Nov-2019
  • Leidėjas: Springer Nature Switzerland AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783030346447

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book constitutes the refereed proceedings of the First IFIP TC 14 Joint International Conference on Entertainment Computing and Serious Games, ICEC-JCSG 2019, held in Arequipa, Peru, in November 2019.

The 26 full papers, 5 short papers, and 16 poster, demonstration, and workshop papers presented were carefully reviewed and selected from 88 submissions. They cover a large range of topics at the multidisciplinary intersection of design, art, entertainment, interaction, computing, psychology, and numerous serious application domains. The papers are organized in the following topical sections: mixed reality; virtual reality; entertainment algorithms; game design and development; interaction technologies; measurement and effects; and serious game applications.