Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Esports Motivations: What's Driving the Fastest Growing Sports Phenomenon?

Contributions by , Contributions by , Edited by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Edited by , Contributions by , Contributions by
Kitos knygos pagal šią temą:
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

"This volume explores the many unique motivations driving the rapid growth of the esports industry from a variety of perspectives and theoretical vantage points. Contributors examine the traditions, cultures, expectations, and rituals that factor into decisions to play and watch esports"--

This volume explores the many unique motivations driving the rapid growth of the esports industry from a variety of perspectives and theoretical vantage points. Contributors examine the traditions, cultures, expectations, and rituals that factor into decisions to play and watch esports.



This edited volume explores the various and unique motivations driving the rapidly-growing esports industry, which attracts attention and financial investment from major sponsors, athletic organizations, and entertainment values. Contributors draw on a variety of perspectives and theoretical vantage points to examine the multitude of traditions, cultures, expectations, and rituals that different stakeholders factor into their motivation to play and watch esports. Scholars of media studies, game studies, communication, entertainment, and digital communities will find this volume of particular interest.

Lee K. Farquhar is associate professor of journalism and sports media.

Ryan Rogers is an independent researcher.