neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Preface
Foreword
Acknowledgements
1. Introduction: Sex, Drugs, and Arcade-sploitation
2. Challenging Design: The Making of Defender
3. Designing Challenges: Post-Defender Difficulty and the Rise of the Arcader
4. Coin-Op Carnivalesque and Digitized Dystopias
5. Coin-opted Attractions in the Post-Arcade Era
6. In His Own Words: A Conversation with Eugene Jarvis
7. Conclusion: King of the Arcade
Gameography
References
Index